Returnarea produselor achiziționate online

Dacă doriți să returnați un produs achiziționat online pentru schimb de produs sau rambursare, vă rugăm să indicați intenția dumneavoastră în scris prin e-mail sau pe pagina de Contact( https://medfit.ro/contact/).
În cazul unui schimb de produs, după trimiterea cererii online, unul dintre reprezentanții companiei noastre vă va contacta pentru a stabili detaliile de returnare a produsului.
În cazul rambursării, consumatorul are dreptul de a returna produsul achiziționat fără penalități în termen de 14 zile de la primire, asumându-și costurile directe ale returului. Solicitările de returnare care depășesc termenul limită sunt considerate nefondate/nevalide.


* Notă: Trebuie să introduceți propriul cont IBAN (nu putem plăti într-un cont aparținând altei persoane, așa că vă rugăm să introduceți contul persoanei din cont!).

Vă rugăm să rețineți că toate produsele returnate trebuie returnate în ambalajul original al produsului.
Pachetele trebuie ambalate în pungi de uz casnic sau pungi de plastic pentru a proteja produsul și ambalajul și pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
În cazul în care produsele care necesită rambursare sau ambalajul acestora sunt deteriorate sau incomplete, există urme de uzură sau de utilizare/spălare, zgârieturi, pete, dacă produsele nu sunt în aceeași stare în care au fost expediate, lipsesc accesoriile, documentul care însoțește achizitia lipseste, ne rezervam dreptul de a accepta rambursarea sau de a pastra o suma din valoarea produsului, iar aceasta suma va fi comunicata clientului dupa evaluarea daunei.
După sosirea coletului, acesta va fi verificat, iar dacă au fost îndeplinite condițiile, vom trimite noul produs sau, în cazul rambursării, vom emite factura de anulare, pe care o veți primi pe e-mail (Atenție: pt. gmail și yahoo, e-mailurile sunt adesea trimise în folderul SPAM - vă rugăm să verificați și acest folder). Suma va fi rambursată în contul bancar al clientului care returnează comanda în termen de 14 zile de la returnarea produsului.
Dacă returul este respins, coletul va fi returnat clientului.

EXCEPȚII:

Următoarele categorii de produse nu pot fi returnate:

a) produse realizate conform specificațiilor clientului;

b) produse unice personalizate.